سبد خرید شما خالی است!
1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل
من وجود دارد؟
پاسخ: بله، شما میتوانید
مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی
و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شده و سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل
من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان
"ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده " چنانچه
تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید " شما می
توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید به info@metalland.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید
متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام
کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من
ایمیل نشده است؟
پاسخ: طفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
3- آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد
شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان
داده شود.
1- دوست دارم از متال لند خرید کنم، اما
هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا
به دست من میرسد؟
پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت متال لند، دارا بودن
نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد
اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس
از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب
و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای
اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت متال لند با کلیک روی نماد از
جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین متال لند با سابقه سالها فعالیت و تحویل موفق سفارشها
به مشتریان خود و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود
ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تامین انواع مقاطع فولادی و
آلیاژی در بازار داخلی و نزد مشتریان و متقاضیان
مقاطع فلزی خاص، کاملا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت
کنید و از خدمات منحصر به فرد متال لند استفاده کنید.
2- آیا برای خرید از متال لند، حتما باید
در سایت عضو باشم؟
پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد
خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری
خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در متال لند میتوانید:
- سریعتر ، دقیقتر و سادهتر خرید کنید
- به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود
را مدیریت کنید
- لیست علاقمندیهای خود را بسازید و
تغییرات آنها را دنبال کنید
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به
اشتراک گذارید
- در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
3- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم
سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
4- آیا میتوانم برای شخص دیگری از متال لند خرید کنم و سفارش تحویل آن
شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید،
ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به متال لند، 2) اطلاعات ارسال
سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش
" انتخاب آدرس"، شما میتوانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس
جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که چون
مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت می کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا
باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
5- آیا میتوانم با حساب کاربری خودم، خرید
کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید،
ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به متال لند، 2) اطلاعات ارسال
سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش
"شخص حقوقی هستید؟"، با کلیک روی عبارت "اطلاعات حقوقی خود را
تکمیل/ ویرایش کنید." به صفحه ویرایش اطلاعات کاربری منتقل خواهید شد و با
انتخاب گزینه " تکمیل اطلاعات حقوقی برای خرید سازمانی" و وارد کردن و
ثبت مشخصات سازمان موردنظر، میتوانید برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی و
گواهی ارزش افزوده اقدام کنید.
همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ
عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به
حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله
دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود،
هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه " تکمیل اطلاعات حقوقی
" و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی
اقدام کنند.
6- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ: متال لند با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما
اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری
خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید.
توجه داشته باشید که متال لند تنها از طریق شمارههای مشخص برای کاربران و مشتریان خود
پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان متال لند،
با هر شماره دیگری ، تخلف و سوء استفاده از نام متال لند است و در صورت دریافت
چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@metalland.ir اطلاع دهید.
7- آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت
متال لند با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
8- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید
سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد،
شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن،
با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
9- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از
پردازش آن باید با متال لند تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت
خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز
باشد کارشناسان فروش متال لند با شما تماس خواهند گرفت.
10- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان
بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
11- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری
باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویلگیرنده فرستاده خواهد شد؟
پاسخ: در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، عبارت "آیا مایل هستید به همراه
این سفارش فاکتور ارسال شود؟" نمایان خواهد شد که اگر بخواهید فاکتور همراه
بسته ارسال نشود، باید گزینه خیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پیش فاکتور
الکترونیکی خرید جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال میشود.
کالاهای عرضه شده در متال لند
1- آیا کالاهای خریداری شده از متال لند
آماده استفاده هستند ؟
پاسخ: کالای خریداری شده مطابق با مشخصات کالای سفارش گذاری در سایت متال لند
خواهد بود.
البته در صورت نیاز به خدمات برش برای
قطعه مورد درخواست، شما میتوانید درخواست خود را بر روی وب سایت متال لند و در
قسمت خدمات وارد نمائید.
2- آیا کالاهایی که نیاز به نصب و راه
اندازی دارند توسط متال لند در هنگام تحویل نصب و راه اندازی میشوند؟
پاسخ: خیر ، زیرا رسالت اصلی متال لند بعنوان وسیعترین مجموعه تخصصی /
بازرگانی در حوزه عرضه انواع مقاطع فلزی و آلیاژی مورد درخواست متقاضیان میباشد .
3- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز
به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
پاسخ: بله، کارشناسان مجموعه متال لند تمام تلاش خود را میکنند تا
اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد .
در صورت نیاز به مشاوره تخصصی جهت پاسخگوئی به سئوالات متقاضیان محترم، لطفا از
طریق ایمیل info@metalland.ir با ما در ارتباط باشید.
4- در صورت وجود درخواست مقاطع فلزی با آلیاژ خاصی که بر روی سایت
metalland
موجود نیستند، بایستی چکار کرد ؟
پاسخ: برای چنین مواردی، لطفا
درخواست خود را از طریق ایمیل info@metalland.ir برای metalland ارسال نمائید .
5- در صورت حساس بودن نسبت به وضعیت ظاهری
خیلی خاص کالای مورد درخواست، باید چکار کرد؟
پاسخ : اصولا قطعات فلزی، بدلیل ماهیت و دسته کالائی، دارای ویژگی خاص خود
هستندو از جمله احتمال اکسیداسیون در مقابل اکسیژن.
در صورت نیاز به عدم وجود خط و خراشیدگی
بر روی صفحات استیلی که نیاز دارید، لطفا حتما در موقع ثبت سفارش خود، به این
مسئله اشاره نمائید، تا کالای شما قبل از ارسال با شرایط خاص درخواستی تان آماده و
ارسال گردد، در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه متال لند نخواهد بود.
6- آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت متال لند با وضعیت "موجود"
مشخص شده، در انبار متال لند موجود و قابل سفارش گذاری هستند و سفارش در سریعترین
زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت
سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این
موارد به سرعت اقدام و در صورت امکان پذیر
نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
7- آیا تعداد خرید از یک کالا در متال لند محدودیتی دارد؟
پاسخ: به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در متال لند وجود
ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان
متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود.
پرداخت
1- مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت
کنم؟
پاسخ: همگی کاربران متال لند میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با
استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت متال لند، هزینه سفارش را
به صورت آنلاین پرداخت کنند.
2- با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان
هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در
سایت متال لند، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد،
ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق
انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما
در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت
خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد،
آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
4- آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک
بدهم؟
پاسخ: خیر، تمامی سفارشات متال لند بصورت پرداخت آنلاین میباشد..
5- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت
متال لند امن است؟
پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود
این شما نه تنها برای خرید از متال لند که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای
اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در
ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست
صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات
کارت خود خودداری کنید.
- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده
کنید.
1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: هزینه ارسال بسته بصورت پس کرایه و بر عهده خریدار میباشد.
2- آیا میتوانم سفارش خود را در روز و
ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ: زمان رسیدن ارسالهای خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس
محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه
به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد.
درباره ارسال اکسپرس، شما میتوانید بازه زمانی مناسب برای تحویل
گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید.
متال لند همه تلاش خود را میکند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با
وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال در متال لند و مشکلات
ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای متال لند مقدور نیست.
3- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر
طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه
تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر
میتوانید به صفحه روشهای
ارسال مراجعه کنید.
4- میتوانم کالایی را که سفارش دادهام
با مراجعه به متال لند به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ: از آنجا که متال لند یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش
دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل متال لند امکانپذیر
نیست.
5- سفارشها چه زمانی به وسیله حمل، پیک و
یا پست تحویل داده میشود؟
پاسخ: همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، طبق
جدول زمانبندی روزانه واحد پردازش سفارشهای متال لند، تحویل واحد مربوطه میشوند.
6- آیا میتوانم سفارشی را که با پست
پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید
شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
خدمات پس از فروش
1- آیا همه کالاها، شامل مهلت گارانتی
تعویض، میشوند؟
پاسخ: با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در وب سایت متال لند، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول
مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید
مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی
داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات
کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت متال لند است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت و
گارانتی تعویض به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
2- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام
و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از
طریق صفحه
تماس باما
) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط
خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
3- اگر کالای که خریداری کردهام، ایراد
فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از
طریق صفحه تماس باما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط
خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
1- آیا قیمت محصولات در سایت متال لند به
روز هستند؟
پاسخ:
متال لند قیمت محصولات
عرضه شده را ضمن ارائه خدمات فنی/تخصصی و با توجه به گستردگی و طیف وسیع مقاطع و
اقلام ارائه شده در وب سایت، کنترل و به روز رسانی میکند.
2- آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد
بالا و یا خریدهای سازمانی قیمتها متفاوت خواهد بود؟
پاسخ: متال لند برای چنین مواردی، بسته به حجم سفارش، شرایطی را در نظر
گرفته است . برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید درخواست خود را به همراه نوع ،
تعداد و حجم سفارش به آدرس ایمیل شرکت متال لند به آدرس: sales@metalland.ir ارسال نمائید.
3- آیا قیمتهای متال لند نسبت به بازار
ارزانتر است؟
پاسخ: سیاست قیمت گذاری در متال لند مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام
به حقوق مصرف کننده است. با توجه به سابقه مدیران خود که سابقه بالغ بر 27 سال در
زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنعتی را دارا می باشند، متال لند با هدف
ارائه خدمات فنی و تخصصی به متقاضیان این دسته از محصولات، شکل گرفته است و به طور
کلی قیمتها در متال لند مناسب با خدمات ارائه شده می باشد و خرید از متال لند در
نهایت برای مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در متال لند
قیمتهای خرده فروشی است که غالباً بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه
در بازار تعیین میشوند.
نحوه فعالیت متال لند
آیا متال لند در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
پاسخ: متال لند در هیچ نقطهای از کشور
نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی و خدمات
فروش قابل ارائه متال لند از طریق دفتر مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج
است پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت
پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@metalland.ir
به متال لند
اطلاع دهید. توجه داشته باشید که در حال حاضر متال لند ، تنها خدمات ارسال و تحویل
سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام میدهد و برای خرید تنها باید به وب سایت متال لند
مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.